20090210

giant

Aku memang suka pergi ke Giant Hypermarket, boleh dikatakan setiap bulan aku akan ke Giant untuk membeli toiletries, perkakasan rumah dan juga tak lupa DVD pirate disana. Lagipun Giant adalah produk Malaysia dan tidak berkaitan dengan Israel dan sekutunya. Selaraslah dengan kempen memboikot barangan Israel aku membeli-belah disana.

Tapi satu je yang aku tak puas hati dengan Giant ni, kenapa benda ni takde jual kat sana dengan harga Giant Hypermarket sendiri. Azab beb nak tunggu lama......

Nota:aku sudah terpengaruh gile ni wehhhhh..

10 comments:

iyan said...

ni kes terpengaruh ngan bdk sekola lar nih...

Anonymous said...

dh namanya giant...
produk pon giant la...

Anonymous said...

lu ricky line singapore saja...
beli body dulu pown takpa...second punya~

baru 5k++
hahahaha~

duit tak larat beb main benda ini~
jom berentap...hahaha~

Anonymous said...

ngeh ngeh ngeh!

Anonymous said...

iyan: budak sekolah tingkatan 4,jadah!!

keng:lu bg gua sbgai hadiah besday cun gak keng..

faisal:tau xpe,aku xcukup kaya lagi nk beli yg mahal2..

sapik:pehal ngeh2,ingat gua heran ngan specialized lu??

iwa xaqi said...

musim naik basikal ke skang nih?

kalo cap giant takde beli la cap tesco..

muahahaha..

Jang said...

haha!! mcm sial

BudAk hijAu said...

perghhh!! MTB..
abg wa bru beli.8k ok.

bapak mahal!!

Anonymous said...

ira: skang tengah hot basikal,kalah shuffle..

jang: ingat gua heran civic lu??

budak hijau: 8k boleh wat hantaran wooo..

c!k baBy said...

giler mantap ahh lu beb!
ni tol2 nak kurus ni.
:D