20090819

SMS dari lahad datu

sabtu lepas,

ding ding.. SMS masuk,

"assalamualaikum sobat, sori lambat bagitau, ari ni aku sanding, hahaha - ikram"

..............................................................................................

Perghh, tak sangka langsung, dulu si Ikram ni black metal habis, laci locker kamsis Hi-Tech 1 nya penuh dengan kaset-kaset Dimmu Borgir-lah, Children of Bodom-lah, Cradle of Filth-lah, As-Sahar-lah dan banyak lagi yang memaparkan tengkorak dan juga tulisan tajam2 sebagai kulit kaset tu tup-tup dah kawen pulak, mane aku tak terkejut dapat SMS cam tu..


Semalam, 10:30 malam,

Trut..trut.. (aku call dia)
Ikram: Hello, aku da tidur lah..
Aku: Ops sori, kan awal lagi beb..
Ikram: Sini sabah malam awal lah..
Aku: Ok faham, bye..

rumah sewa kong-kong, april '05

Selamat pengantin baru bro, semoga lekas dapat anak, boleh bagi nama Dani Filth, wakakaka..

3 comments:

jenjibam said...

kah kah. jambu siak lu!

reza! said...

woi woi..
tu bukan jambu ah, tu muka suci namanya,
cilakak!!

iyan said...

study pun tak habes lg da kahwin?
siot ikram tak inform aku...