20100608

dabel trable.

Tak true lah kalau setakat lagu Pawana tu buat ring tone je tapi konsert Search tak pergi? Tak gitu?. Gua dah jadi tak keruan lepas Wings dan Search berduet lagu Gemuruh selepas tirai dilabuhkan. Gua dah tak perdulikan orang lain, misi gua satu je,gua nak enjoy, kasi berbaloi dengan harga tiket RM70, kalau buat makan mau seminggu gua dapat lunch restoren nasi ayam.

Total 30 buah lagi deorang dendangan untuk 12000 peminat yang datang pada malam tu, ada yg bawak bini, ada yang bawak awek, ada yang bawak anak dan banyak lagi. Posisi gua dari awal konsert sampai habis memang maintain paling depan,pegang palang, baru true, amacam? keh keh keh.




Notakaki: Kamera jenis gantung kat leher tak boleh bawak masuk, ni pun gua amek gambar pakai kamera henpon cap cina jek.

1 comment:

akmalhizam said...

hoh! berdiri kat depan tu...

opismet aku buat artikel ini:
http://www.sayap2wings.com/home/index.php?option=com_content&view=article&id=186:dt-jb-562010-std-larkin-&catid=1:latest-news&Itemid=73