20090614

ghost (tapi tak seram pun)

"alam pun dah mati, fariz merelakan untuk mati, next siapa punya turn pulak? Edmund Soo? "

Cerita ni dah masuk episod 9,tapi makin rumit,nak cari siapa pembunuh sebenar,apa motifnya? Adakah Romeo betul-betul yg bunuh semua dan siapa pula Sara? Zack Imran pun dah muncul kembali, apa pula motifnya? Siapa yg sebenarnya bunuh Harum? Alicia Soo pulak macam mana?

Ah,ini semuanya cerita rekaan yg buatkan kepala otak aku serabut dan tak sabar jek nak tunggu tiap-tiap pukul 10 malam ahad, saluran 708. Memang satu-satunya cerita Malaysia yg lain daripada lain lah.Cilakak betul..

Nota: Aku dah donlod episod 1-8, tunggu complete,aku plan nak hantar kat tokey DVD pasar borong pandan jek.

4 comments:

iyan said...

dah x lama da cerita ni...
kalau ikut season lepas 10 episode jek...
may be next week last episode...
makin ramai yang da mati...
makin saspen pulak...
gua x senang duduk tadi...
dah mcm cerita SAW gua rasa...

iyan said...

lagi 1,
adam mn weh?
adam AF?
hahahaha....

nuruz said...

malas nk pk.. tgk je.. tapi yg boleh di buat kesimpulan stakat ni, pembunuh tu nk balas dndam kat edmund soo n the geng. mebi sbb last time edmund soo n the gang dh buat something bad kat si pembunuh ngan gf die sara. sbb tu pembunuh tu simpan alicia, nk suh alicia tu jd cm sara. tu la, rasenye nex wik episod last. just wait n seeee...

PakciQue said...

Aku ada buat review di blog aku. Memang terbaik wok!