20100112

ketika cinta bertasbih

DVD pertama gua beli untuk tahun 2010 ni, gua kategorikan DVD sebagai rare sbb susah cari kat kedai, kalau download berlambak kot. Dari tahun lepas asyik dengar soundtrack sahaja nyanyian Melly Goeslaw dan juga Amee, teringin juga nak tonton ceritanya.

Cerita tentang Khairul Azzam, mahasiswa Indonesia yang bekerja separuh masa membuat tempe dan juga bakso utk menaggung keluarga di kampung, dengan anak duta indonesia , Eliana serta Anna Althafunnisa, Furqan dan lain-lain lagi.

Dekat 2 jam juga gua layan last-last keluar tulisan bersambung baik je kat hujung skrin LCD PC gua ni, ape hal pulak ni? Gua fast forward kan sikit confirm cerita ni memang bersambung. Tak patut buat gua macam ni, dah la part genting-genting lak tu,memang kejam lah pengarah filem ni, tak pernah lagi record gua layan filem ada bersambung-bersambung camni lah..



Notakaki 1: KCB 2 sedang ditayangkan di Indonesia, agak-agak bile lah nak masuk sini, yg 1st pun tak masuk-masuk.

Notakaki 2: Filem ni lagi suci dari cerita Cinta Balqis kelapa sawit tu..

3 comments:

sHa said...

psssssst reza.
kalo cd2 da klua kat cni bgtau aku tau. huhu.

iyan said...

cantik sikit....
mulut lu kalau dah kena cili dengan mak biah br lu tau...

reza! said...

sha: oke,aku pun tgh usaha keras contact tokey lanun2 DVD ni,hehehe

iyan: ah lu trendy tgk cinta balqis