20100426

xc - 1st year anniversary

bianchi standart badak, 25 april 2009.


Semalam genap setahun tempoh gua main basikal bukit ni, pelbagai pengalaman pahit manis gua tempohi dalam tempoh setahun jagung ini. Duit juga banyak habis dibelanjakan untuk memastikan basikal gua ni tak merajuk. Tapi dengan minat yang mendalam dalam sukan berbasikal ini, gua bedal je, janji gua enjoi dengan ape yang gua buat.

Next week gua ada jamboree kat jasin, 50km katanya, boleh tahan jugak trail2 nya gua tengok. Gua harap gua sukses nanti. Takut krem je yg gua malas nanti.

Notakaki: Ape main badminton tiap2 malam selasa,keh keh keh..

2 comments:

akmalhizam said...

maen badminton dengan kayuh banyak beza wooo...
kalaupun kayuh seminggu 100km, sehari maen badminton, esoknya badan macam nak patah riuk rasanya.

semoga tahun2 mendatang akan lebih lagi berbelanja untuk basekal. dan lebih kilometer.
kah kah kah.

reza! said...

setahun je da mcm perabis, 2 tahun x tau cam ne,apetah lagi 3 tahun. Ok bro, tahun ni aku azam akan byk masuk jamboree, yeah!