20100503

Jamboree MTB Jasin 2010

Serius, gua tak ingat apa-apa pun pasal jamboree ni lagi lepas hari kejadian, yang mane gua ingat, ada bukit je gua tolak, pastu ada turun bukit je gua turun pelan-pelan sambil tarik brek. Pastu masa brader-brader marshall nak tampal stiker kat checkpoint, gua tak turun basikal pun, sambil kayuh je diorang tampal, sama jugak kat water stop, gua tak berhenti pun, gua main sauk je air mineral yang diorang da siap bukakan penutupnye, barulah nampak mcm pelumba professional katanya.




Gambar rembat dari FB Kevyn


Notakaki: Gua ranking 527 daripada 715 riders, kira macam not bad try again jugak ape??? Lagi gambar sini.

2 comments:

iyan said...

apa brg kayuh pki kasut vans....
kekekeke....

reza! said...

gua punya kasut mavic sangkut dekat perancis, isu imigresen katanya, gua pun xpaham.