20100815

ramadhan singapura


"Lomo LCA X Agfa CT Precisa 100"

Pergi jalan-jalan di singapura bulan-bulan puasa ni boleh bikin pahala puasa gua kurus, dia punya dugaan macam awek-awek hot ganti puasa dibulan tak puasa rasanya. Mana taknya, pakaian mereka terdedah disana-sini, buat mata gua meliar sahaja.

Gua dah cuba sedaya upaya gua untuk memandang benda yg elok-elok sahaja, puas gua menahan daripada queen street membawa ke bugis membawa ke somerset membawa ke orchard gua tahan. Sampai orchard, lalu depan kedai ini, boleh pulak kutu-kutu ajak gua masuk, gua ape lagi, gua bagi tazkirah dua tiga perenggan kat kutu-kutu ni sambil melangkah masuk dalam kedai. Cilake, kurang pahala puasa gua siak!!

Notakaki: Lu orang pernah dgr tak tentang Perasaan Ingin Tahu???

3 comments:

Ani Azizah said...

kalo xsilap aku kedai ni kt orchard?

reza! said...

yup, dekat dgn lucky plaza, ko da pernah masuk eh ani??? kantoiii,hahaha

v said...

oh skang baru wa tau ape sebb lately lu suke masuk sana.cuci mata ek.cet!:P