20100818

sebut harga 2010

Ding-ding, tanda SMS masuk dalam henpon gua. "Datang opis petang ni amek sebut-harga 2010". Alamak, supplier gua ni main SMS-SMS pula, berapa kali gua suruh email benda-benda penting macam ni, baru tampak rasmi. Gua capai helmet MS88 gua terus meluncur laju ke opis supplier gua ni, tingkat 8. Gua nampak seketeri dia, cantik, baju ada tulis MNG kat bahagian dada.

"Datuk Farid ada?' tanya gua. "Dia takde, dia meeting dengan Tan Sri Halim untuk projek kat Dubai bla bla bla RM6juta bla bla bla Rhoma Irama bla bla bla" panjang balas dia. "Datuk Farid ada tinggalkan apa-apa tak untuk saya" tanya gua. "Ada. dia ada tinggal sebut-harga 2010, ada dalam tray depan tu" balas dia. "Thanks" balas gua ringkas. Gua pun lincah pergi amek sebut-harga yang dijanjikan tu dalam tray depan, damn, Thunder Clap naik RM2 tahun ni gua jerit kecil sambil tinggalkan opis Datuk Farid.


Notakaki: Apehal jeling-jeling? Nak kene fire dgn Merdeka 49???

No comments: