20110110

kerja malam

Oke, ini first entri gua untuk tahun baru ni. Selain daripada membela bauk dengan jayanya serta melunaskan azam gua tahun lepas sama dua tahun lepas, azam gua yang lain ialah nak bekerja keras untuk tahun ini. Keras mana?? Haaaa itu yang kita tak tahu.

Gua ditugaskan untuk bekerja malam pada minggu ini. Bila kerja malam, aktiviti lepak mamak gua terbatas, gua gusar setiap kali tiba waktu lepak mamak gua anggaran dalam pukul 9-12 malam. Demi azam tahun baru gua tadi iaitu untuk bekerja keras, untuk kerja malam kali ini, gua gantikan waktu lepak mamak gua dgn layan dvd pasar borong pandan sama tidur di bilik persalinan.

Sekarang dah tak gusar lagi, setel.

3 comments:

Amran Syah said...

org da ada komitmen mmg kene keje keras....ce citee....ce citeee...

reza! said...

keras tak keras mane la, yg dah bertunang didahulukan la, opsss..

Amran Syah said...

yg tunang apa tah lg..yg da booking rumah sudah pastu.keh3