20090114

8952

Hari tu aku ajak seorang member aku ni lepak-lepak, dia bagi alasan takde sen, cakap sejak parent dia pergi haji, dia jatuh miskin. Makan maggi dan nescafe 3 in 1 je hari-hari. Aku offer nak belanja dia tolak mentah-mentah, takut termakan budi katanya.

Lepak Roost Cafe, borak-borak dengan Hai (owner Roost Cafe) cakap nak contribute lomo wall. Aku da on, dia pulak cakap hold,takde sen. Aku pasrah je lah. Nak wat camne kan,nak bising pun da besar.

Tup-tup, 2 hari lepas keluar sebijik van. Siap tempah no. plat kasi iras-iras nama dia. Tayar spare kecik gantung kat belakang. Mana aku tak bengang. Aku pasrah je lah..



15 comments:

Anonymous said...

hahaha...
neh kat tmn u kan...
x silap nek van pasukan...

iyan said...

hahaha...
lu mmg suke carik pasal kn?

c!k baBy said...

hahaha..

ni mesti jibamz ni.

jenjibam said...

tengok sticker kat cermin je dah bole mintak royalti. bangsat.

Anonymous said...

keng : lokasi terpaksa dirahsiakan, atas nasihat peguam gua

iyan : mana ada..hahaha

cik baby : teeet,salah..hahahah

jibam : the bangsat?

Anonymous said...

x ley thn tgk tayar spare kat blakang tu.
comel je!hahaha.

u ni mmg ske carik pasal la reza!!

Anonymous said...

reza, kalau membahan org, tak hengattt...

Anonymous said...

e'ehh.. van JBM! hehehe :P

Anonymous said...

wakaka terbaik ni reza.

van jibam! dah lapok sangat ni. oleh jatuh kategori off nampaknya.

moqh said...

OLEH jatuh kategori off nampaknya..

OLEH apa sapik oiiii...
oleh lagu bola yang nih ke...ole..ole..ole..ole..kita menang..kita lah juara...

ke ole-ole?

Anonymous said...

bang, ole-ole kasi 5!
:P

Anonymous said...

sapik kalo mencarut Babi,Buto,Binawe,Bibai,Bancau sume pandai lak letak huruf B kat depan, bile time Boleh, x pandai nak letak B.

Oleh jatuh kategori....
>bajet chomel ckp camni..
hahahaha..

Anonymous said...

tu bukan sapik yg original. tah sapa guna id gua.

dem.

Anonymous said...

ahahahahaa!!

oleh satu! tambah kuah!

=p

jenjibam said...

OLEH tak hengat la pik...
belajar rajin2 pik.
Tekankan lagi huruf B tu.