20090106

penangan torso


Gambar kat atas ni lah benda yg menjadikan hidup aku tak keruan beberapa minggu lepas, nak gelak susah, tak nak gelak pun susah, nak batuk susah, tak nak batuk pun susah, senang cite, apebenda pun yg boleh menyebabkan otot-otot perut aku tegang akan menjadi sakit.

*********************************************************

Tiga minggu lepas, dirumah member aku,Jibamz (bapak de owner Caltex depan Jusco Tebrau), aku telah menyahut cabaran Torso sambil dengar lagu-lagu indie, dengan jayanya aku dapat buat 2 setengah lap je, lagi setengah nak ke tiga tu da tertiarap macam Sudirboy. Aku pasrah, aku tak se-fit kawan-kawan lain.

Selang seminggu,ada perubahan besar pada aku, aku pelik, kenapa semua gadis-gadis pandang aku semacam, rakan-rakan opis pun cakap aku da berubah, Jibam, Mael dan Keng juga menggeleng tanda kagum bila outing lomo ngan aku, aku pasrah..

Korang tengok ah sendiri perubahan yang radikal pada aku,malas nak cakap banyak. Ni gambar latest aku amek pagi tadi sebelum pergi opis. Enjoi..










7 comments:

Anonymous said...

2 sengah lap jek?APACIE?
xSOID langsung!

Anonymous said...

gulp.
haha.
cm nak cocok2 je mate gadis2 yg pandang u semacam tuh!!huh!!

Anonymous said...

haktuih! ni badan gua baru kacip.

Anonymous said...

moqh: SENGAH satuuu,kuah asing..

eqin: i tau u suke body baru i kan? ahaks..

sapek: lu badan sekeping lagi nk cakap solid..

Anonymous said...

aduyai reza..
apahal lu amek gambar gua x bitau...
dh tu siap post kat blog lagi...
segan siak...
aurat tu...
haih...
neh mak aku tgk neh..
kompem kena hambat...

iyan said...

perut lu ade 6pax ke?
perut lu bkn 6 in 1 pax ke?
perut memboyot ade hati nk ada 6pax.

c!k baBy said...

ceh..

yeye jek kan ni body kau.

:D